torsdag den 7. februar 2013

Igangværende projekter


Halstørklæde til min kæreste. Skal være stribet i de tre farver akrylgarn (fire nøgler for 40 kr. i Kvickly). Det første, jeg har hæklet uden opskrift - men det er bare stangmasker (i bageste maske) frem og tilbage vendt med tre luftmasker. Meget simpelt.


Rangle i bomuld (blå) og akryl (hvid). Opskrift her - det er også et rigtig godt begynderprojekt og en god måde at øve sig på at hækle i "former".


Jeg ved ikke præcis, hvad det her skal blive til, men udgangspunktet er denne fine opskrift på en grydelap (den er på norsk, men det er til at forstå). Jeg overvejer, at det til sidst skal udvides til et stort babytæppe med masser af fine farver at kigge på - men det kommer nok meget an på energiniveauet efter babyen kommer til verden :)

Ellers overvejer jeg også, at noget lignende kunne blive til et betræk til en gammel, slidt kontorstol. Nu skal der altså farver på det her hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar